2016. november 19., szombat

A műtét napja :)

Bár nem sokat aludtam az említett izgulás miatt, reggel mégis gyorsan keltem. Kicsit olyan érzésem volt, mint amikor gyerekként vártuk az osztálykirándulást. Korai időpontot jelöltünk ki, hogy ha esetleg csúszás lesz, ne okozzon gondot.  

A megbeszélt időpont előtt érkeztem, de már a teljes csapat ott várt. A doktornő még egyszer elmondta, hogy mi vár rám a műtéti napon. Utána következett a kopaszra nyírás, aminek látványa a teljes nap alatt sokkolt. Korábban sosem voltam teljesen kopasz. 

Az első tűszúrások kellemetlenek voltak, de a "fájdalom" ismerős volt, mert korábban műtötték a kezem, hasonlóan érzéstelenítéssel. Innentől kezdve olyan érzésem volt, mintha egy szűk sapka lenne rajtam. Nagyon gyorsan telt az idő, csak azt vettem észre, hogy kivettek 3000 hajszálat. Közben folyamatosan beszélgettünk a legkülönbözőbb témákról. Kicsit olyan volt, mintha egy baráti társaságban lennék. A hajbeültetés előtt rövid ebédszünetet tartottunk, ami nagyon jól jött, hogy legyen egy kis plusz energiám.

A tervezettnél sokkal hamarabb végeztünk, annak ellenére, hogy jobban vérzett a fejem az átlagnál. A nap végére elfáradtam, kicsit megviselt voltam. Valószínűleg a vérveszteség és a kevés alvás kombinációja okozta. Megbeszéltük a teendőket és útravalónak kaptam egy fertőtlenítős vízzel teli üveget - amivel 2 óránként kell majd fújnom a műtött területet- illetve fájdalomcsillapítót. Az utóbbira nem volt szükségem, mert fájdalmaim nem voltak, csak kicsit kellemetlen volt a feszítő érzés, amit az érzéstelenítő okozott. 

Kicsit tartottam a második műtéti naptól, hogy jobban ki fog meríteni. Szerencsére pozitívan csalódtam, sokkal jobban viseltem mint az első napot. Végig beszélgettünk, telefonoztam, filmeztem. Összességében jól éreztem magam, sokkal rosszabbra számítottam.

Hajbeültetés - a műtét napja


A vertex területre is jutott az 5000 hajszálból



Mindenki nagyon kedves volt velem, választ kaptam minden kérdésemre. Látszott a rutin, csak sodródni kellett az árral. Egy dolgot tudok javasolni, amit én elhibáztam: Fogadd meg a leírt tanácsokat és feküdj le időben!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése