2016. november 7., hétfő

A műtét előtt...

A műtét előtti napokban semmit sem gondoltam a beavatkozásra mert rengeteg dolgom volt. Próbáltam úgy intézni a teendőimet, hogy a műtét után ne kelljen semmivel foglalkoznom, kizárólag a "gyógyulással". Ugyanakkor a műtét előtti este jött a fordulat. Amikor szignóztam, hogy mindennel megvagyok és készen állok a műtétre hirtelen elkezdtem idegeskedni. 

Elkövettem azt a hibát, amit senkinek sem ajánlok, elkezdtem videókat nézegetni a műtétről. Itt borzalmasan nézett ki és persze akarva akaratlanul megtaláltam az összes elrontott műtétet, ami csak fellelhető az Interneten. Folyamatosan járt az agyam, hogy jó döntés volt-e, elég lesz-e a hajszál mennyisége, biztosan akarom-e, jól fog-e sikerülni a műtét, mennyire fog látszani, hogy fogok kinézni míg nem nő ki a hajam stb...

Csak telt múlt az idő és azt vettem észre, hogy hajnal 2 van, eleget láttam lesz ami lesz, inkább megpróbálok aludni, hogy jobban viseljem a műtétet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése