2017. szeptember 28., csütörtök

Hajbeültetés után 9 hónappal


A legfontosabb időszak


Általában a hajbeültetésen átesők számára a várva várt időpont a műtét utáni 12. hónap, mert körülbelül ekkora várható a végeleges eredmény.  Tekintve, hogy életem egyik legjelentősebb eseménye nekem 3 hónappal korábbra esett, nálam más volt a helyzet.

Tudtam, hogy több ezer kép fog készülni a nagy napon, amiket vélhetően életem végéig nézegetni fogok. Bár a környezetemből ekkorra már rengeteg pozitív visszajelzést kaptam a műtét eredményét illetően, az ember hajlamos megszokni a jót.  Sokáig úgy gondoltam, hogy nem volt olyan jelentős a változás, de aztán elővettem néhány régi képet, és rájöttem, miről beszélnek körülöttem.

Összességében nagyon örülök, hogy azonnal döntést hoztam és nem halasztottam a műtét időpontját, mert örökké bántam volna! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése